سیاست جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها





دیزمارنیوز

آنا یوردوم، شانلی وطن ،آغیر تاریخ داشییرسان،اورکلرده یاشییرسان

این سیاستٰ،یعنی جلوگیری از مهجرت روستائیان به شهرهای بزرگ در نفس عمل خیلی خوی است همه می دانند که این به نفع صنعت کشاورزی ماست .من نمی دانم این سیاست دولت در سایر مناطق چقدر عملی شده و یا نمی خواهم بدانم.اما از این سیاست دولت در منطقه دیزمار هیچ خبری نیست بلکه مهاجرت روستائیان هر سال با شتاب تندتر جریان دارد. و همه نیز این را می دانند که دیزماری مردم قانع است تنها از دولتهای ژیشین و دولت تدبیر و امید طلب راه ارتباطی مناسب دارد و بس .و هیچ سیاستدیگری برای این مردم سختی کشیده برای نگهداشتن شان در زادگاهشان نیاز نیست.اما وضعیت راهها را از زبان یک شهروند خاروانایی بگویم ایشان که خود صاحب شرکت هستند و علاقه زیادی برای سرمایه گذاری در شهر خود داشته اند بعلت نبود راه مواصلاتی مناسب در منطقه سرمایه خود را در شهر صوفیان هزینه کرده و کارآفرینی کرده اند .

به هر حال ایشان می گفتند :منطقه دیزمار و بخش خاروانا شبیه یک منطقه جنگ زده است که در اکثر نقاط جاده های آن خمپاره و موشک اصابت کرده و چاله ها و حفره هایی با عمق زیاد درست کرده است.

واقعا تعبیر بجایی است.این صحنه را در فیلم های 8 سال دفاع مقدس می شود به وفور دید .

هر موقع که با ماشین توی یکی از این ابرچاله ها می افتی چهارستون بدنت می ترزد که خدایا الان جلوبندی ماشینم چقدر خرج بالا اورده؟

این است درد مردم شریف و رنج کشیده دیزمار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:,ساعت 9:2 توسط حسن سعادتی مرزآباد|



      قالب ساز آنلاین